bibledit-general
[Top][All Lists]
Advanced

[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

[be] Bibledit-web mixes two projects


From: Phil Oreo W Fields
Subject: [be] Bibledit-web mixes two projects
Date: Tue, 22 Apr 2014 06:08:09 -0500

I am having trouble that Bibledit-web is mixing our two projects. The one that is the English back translation ends up having Indonesian in it. At first I suspected that it has something to do with editing using the USFM mode or the prettier editor. 

Also, especially when the problem occurs I see this before verses in the pretty editor and when exporting to web: </Verse><Verse ref="3JN 1:1" derived="a86tt2Ct">. If I view the chapter in USFM, then this seems to disappear. 

This is James 2 in the Plain English Translation PET
2Saudara-saudari, bagi kita yang percaya kepada Tuhan kita, Kristus Yesus yang mulia, kita tidak boleh pilih kasih berdasarkan kedudukan orang. </Verse><Verse ref="JAS 2:2" derived="XJCEXDqD"> 2 Sebagai contoh, ketika dua orang masuk ke dalam pertemuan kalian— yang satu adalah orang kaya yang memakai pakaian yang sangat bagus dan cincin emas yang besar, sedangkan yang kedua adalah orang miskin yang berpakaian jelek. </Verse><Verse ref="JAS 2:3" derived="RR/T7IaA"> 3 Sering terjadi kalian memberi perhatian khusus kepada orang yang berpakaian bagus itu dan berkata kepadanya, “Silakan duduk di tempat yang baik ini.” Tetapi kepada orang miskin itu kalian katakan, “Kamu berdiri di sana” atau, “Duduk di lantai di dekat kaki saya.” </Verse><Verse ref="JAS 2:4" derived="CEf2cMcC"> 4 Tetapi dengan berbuat begitu, jelaslah bahwa kalian merasa diri hebat untuk membeda-bedakan orang, walaupun hal itu masih berdasarkan ukuran duniawi dan pikiran yang jahat!

I wonder if this is caused because at one point I made the other translation into a resource for viewing in the workbench.

Phil

===============
Phil Fields       USA: 479-524-7005

303 Ryan Ct., Siloam Springs, AR 72761

albata.info
dailybiblereading.info
          Firman Allah adalah Kunci Kehidupan
===============

reply via email to

[Prev in Thread] Current Thread [Next in Thread]