blt-debian-blt-debian

[Blt-debian-blt-debian] notify random

From: Antoinette Alvarez
Subject: [Blt-debian-blt-debian] notify random
Date: Wed, 18 Oct 2006 03:56:08 +0900

Daarnaast wil ik je ook helpen een baan te vinden als directiesecretaresse. En ook in de downloadmarkt is DRM een utopie.
Dat klinkt allemaal heel kosjer en lief - wat heet, gewoon genereus!
In de democratie is het essentieel dat volksvertegenwoordigers controleren, en dat uitvoerders zich controleerbaar opstellen. Het is belangrijk dat dat verandert - vandaar die 'Day Against DRM'.
Ik zeg wel 'ondanks de DRM', maar wellicht is 'dankzij de DRM' hier wel meer op zijn plaats.
In oorverdovende stilte. Op de centrale display toont de Prius dat alleen de electromotor actief is: blokjes energie stromen van de electromotor naar de draaiende wielen.
Dit werd overigens ook door alle betrokkenen verwacht en bevestigd.
Tot je even bedenkt wie de eigenaar is van Q-Music.
De musici hebben niets aan DRM en de consument evenmin; sterker nog, ik heb al meermaals een CD teruggebracht omdat ik 'm niet kon afspelen.
Of je die nu downloadt, koopt op CD, DVD, USB-stick of een Flash-memorycard doet niet ter zake.
Dit werd overigens ook door alle betrokkenen verwacht en bevestigd.
En ten slotte, DRM systemen spelen geen enkele rol bij het verdelen van de inkomsten onder alle rechthebbenden.
En de testers van TNO hebben alleen inzicht in wat die ene testmachine deed toen hij getest werd.
There are many reasons people wear invisible suits. Een van de basisprincipes van democratische verkiezingen is immers dat ze controleerbaar verlopen, zonder dat traceerbaar is wie waarop gestemd heeft.
Ik geniet van de muziek, niet van de verpakking. Af en toe moet je de ruitenwissers gebruiken om een voetganger die je niet hoorde aankomen van je voorruit te vegen, maar voor het overige is een ritje in deze auto een rustgevende ervaring.
Tot je even bedenkt wie de eigenaar is van Q-Music. Ikzelf ben vader van twee mooie dochters en kan me voorstellen dat je bepaalde keuzes maakt waar je later spijt van krijgt.
Ik zeg wel 'ondanks de DRM', maar wellicht is 'dankzij de DRM' hier wel meer op zijn plaats.
Die punten raken de bedrijfsvoering en zijn daarom alleen voor intern gebruik. En ook in de downloadmarkt is DRM een utopie. En nu zitten wij met de gebakken peren.
De eerste illegale versie was ondanks de DRM binnen een dag te downloaden, zonder afspeelproblemen en zonder betaalproblemen.