cwriter-dev

[Cwriter-dev] alerts module

From: Alexandre Passant
Subject: [Cwriter-dev] alerts module
Date: Thu, 3 Jul 2003 13:18:50 +0200

= english version below =

Hello,

Je viens d'ajouter au CVS un module d'alertes.
Pour chaque document, on peut définir si l'on souhaite recevoir un email
lorsqu'une opération est effectuée (ajout, suppression ou modification
de document/repertoire).
Il reste à traduire les nouvelles phrases dans les fichier de langue .es
et .de
De même, il faudrait un icone, j'ai pour l'instnant mis celui du lien
'mail'.

===

Hi,

I've just included into CVS an alert module.
For every document, you can define if you want to be e-mailed when an
operation is done (addition, deletion or modification of
document/folder).
Translation of new languages phrases needs to be done for ES and DE
files.
Also, An icon is needed (I've put the one of 'email' link at the moment)

--
Alexandre Passant ¤ Makina-Corpus
http://www.makinacorpus.(com|org)