elmo-users

Re: [elmo-users] rozne

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] rozne
Date: Mon, 14 Apr 2003 18:45:07 -0000

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> [...]

Mam takie pytanko.  Przyjrzyj się temu powyżej i wytłumacz mi jak to
się stało, że pozjadało prawie wszystkie polskie krzaczki?  Czy to
jest możliwe, żeby mailman po otrzymaniu maila 8bitmime wypierniczył
wszystkie bajty, w których jest ustawiony najstarszy bit?

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/