elmo-users

Re: [elmo-users] autoconf error

From: Artur Skura
Subject: Re: [elmo-users] autoconf error
Date: Thu, 17 Apr 2003 13:55:04 +0200

On Thu, Apr 17, 2003 at 11:43:57AM +0000, Bazyli Zygan wrote:

> No tak :> A ja tam przy okazji mam pytanie:
> CZEMU UŻYWASZ MUTT'A!? ;]
> HA! Elmo Cię odkrył! ;]Nie uzywasz elmo ;]
> Jestem bardzo niekontent ;]
>
> Oczywiście żartuję :P

Wiesz, z poczty korzystam dość intensywnie... więc wygoda jest bardzo ważna.
Dlatego zaiteresowałem sie elmo -- bo wydaje mi się, że będzie to dla mnie
idealny mailer. Ale dopiero będzie -- kiedy będę mógł zapisywać listy od
ludzi w ich folderach. Do tej pory nie chcę wprowadzać bałaganu w swojej poczcie
i elmo używam tylko od czasu do czasu.

Pozdrowienia,
Artur
--