elmo-users

Re: [elmo-users] Pomys?

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] Pomys?
Date: Wed, 23 Apr 2003 08:48:01 -0000

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> Moim zdaniem faktycznie to jest dobry pomysł. Ale myślę, że mało
> przydatny w końcowym znaczeniu.

Moim zdaniem pomysł jest świetny w całej swojej prostocie.

> Tzn gdyby dobrze zostął zrobiony program z filtrowaniem,
> katalogowaniem itp to to nie byłoby potrzebne...

To jest osobna sprawa.  To tak, jak w Outlooku każda tożsamość może
mieć wiele kont.  A katalogowanie poczty wcale nie pozwala na wyraźne
rozdzielenie swojej poczty.

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/