elmo-users

Re: [elmo-users] Re: [Elmo-commit] elmo/src mbox.c

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] Re: [Elmo-commit] elmo/src mbox.c
Date: Wed, 23 Apr 2003 16:58:36 -0000

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> I wypluwka z valgrinda.

Ale wysypał się, czy coś?  Bo jeśli chodzi o output valgrinda to tylko
jedna rzecz mnie tam niepokoi -- ostatni błąd.  Zaraz to usunę.  To
znaczy niepokoją mnie również błędy w abook.c i nawet wiem z czego
wynikają, ale jakoś nie chce mi się tego robić, bo to działa.  To
chyba by musiał być jakiś super nieszczęśliwy zbieg okoliczności, żeby
to się wysypało.

debug.log zawiera (jak na razie) tylko i wyłącznie informacje na temat
działania tablic haszujących bo było mi to potrzebne przy dobieraniu
parametrów.

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/