elmo-users

Re: [elmo-users] Advocacy

From: dave
Subject: Re: [elmo-users] Advocacy
Date: Mon, 05 May 2003 10:52:58 +0200

W dniu 5 May 2003 08:39:35 -0000 Artur Skura napisał:

> O nie, protestuję, to się nazywa wrabianie człowieka w ciężką robotę z
> zimną krwią ;)
> Tekst będzie normalny, ludzki, bez odrobiny humoru, najwyżej później
> go tym humorem doprawisz :)))

Ale w Twoich tekstach jest właśnie ta minimalna niezbędna ilość humoru, o
jaką mi chodzi. Mam na myśli coś takiego jak advocacy w dystrybucji, to
powinno być właśnie to, tylko bym to posegregował właśnie tak jak napisałem
wcześniej i dopisał ewentualnie jeszcze troszkę w tym stylu.

dave

--
Elmo: A MUA that sucks much less.