elmo-users

[elmo-users] Zmiany w elmo.

From: rzyjontko
Subject: [elmo-users] Zmiany w elmo.
Date: Wed, 07 May 2003 17:28:12 +0200

Nie wiem, czy śledzicie ruch na cvsie, ale właśnie powrzucałem różne
fajne rzeczy.

1. Są nowe flagi, których można używać w X_wrote i indent_string.
   %% - znak %
   %f - from (tylko imię i nazwisko, albo ksywa)
   %F - from razem z adresem
   %x - from ale ograniczone do 16 znaków i uzupełnione spacjami do 16
   %d - pełna data
   %D - skrócona data (07 maj, albo 28 sty)
   %s - subject
   %i - inicjały nadawcy
   %I - indeks listu (nie potrzebujecie tego)
   %S - rozmiar listu otoczony nawiasami (np. (0.5M))
   %$ - dotychczasowe flagi
   %? - '+' jeśli list jest z załącznikami albo ' ' w p.p.
   %# - wskaźnik bycia spamem

   Zgadnijcie dlaczego aż tyle flag dodałem?

2. Tak, można dowolnie definiować wygląd folderu.  Służy do tego
   zmienna line_format, której domyślną wartością jest
   '%?%$%# %D %x %S  '
   Niestety nie można sobie żąglować tytułem.  Po tym co nakazuje
   powyższa zmienna następuje temat (poprzedzony ew. drzewkiem).

3. Naprawione zostały dwa błędy.  Pierwszy powodował pojawianie się
   podwójnej kropki na początku wiersza (jak ktoś zna smtp, to się
   domyśla dlaczego).  Drugi był związany z wysyłaniem listów.  Gdyby
   nie powiodło się wysłanie listu, elmo nie informowało o tym
   użytkownika.

Dzisiaj postanowiłem sobie zrobić odpoczynek od pisania zaliczeń, więc
może jeszcze parę tego typu rzeczy dorobię.  Dajcie znać, jakby coś
się sypało.

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/