elmo-users

[elmo-users] zapisywanie za³±czników

From: Krzysztof Gibas
Subject: [elmo-users] zapisywanie za³±czników
Date: Fri, 06 Jun 2003 23:22:40 +0200

cześć,
zauważyłem, że elmo podczas zapisywania załączników nie sprawdza czy plik
do którego chcemy zapisać zawartość istnieje, może to prowadzić do
przypadkowego nadpisania ważnych danych.
Może warto by było wprowadzić takie sprawdzanie?

mam jesczez takie pytanie, co zmienić w systemie aby podczas zapisywania
załączników działał mi klawisz backspace? na konsoli działa bez problemu,
jednak na terminalu w iksach dostaje '^?' zamiast kasowania, fakt, działa
^h, jednak backspace jest imho wygodzniejszy. W innych programach np. ekg
ten klawisz działa bez problemu.

pozdrawiam,
Krzysiek.