elmo-users

Re: [elmo-users]elmoconf.pl patch

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users]elmoconf.pl patch
Date: Sat, 14 Jun 2003 12:33:43 +0200

Dnia Sat, 14 Jun 2003 10:16:47 +0200, rzyjontko napisał:
> To kolejne moje niedopatrzenie.  Już to poprawiłem.

Hm... poprawiłem jeszcze kilka rzeczy:
- wcześniej mogła byc sytuacja że pokazywałe się komunikat o tym, że plik
  zostanie usunięty a wcale nie był usuwany
- dorobiłem 3 funcje wypisujące powtarzające się komuniakty
- dodałem tworzenie katalogu spam
- dodałem pytanie o adressbook i o to czy chronić skrzynkę przed spamem
- dodałem defaultowe hooki takie jak są podane w sample.elmorc
- dodałem defaultowe bindowanie klawiszy podobnie jak jest w
  sample.elmorc
- zmieniłem w ostatniej linii system() na chmod()
- dodałem 'use strict';

testowalem i wydaje się, że nawet działa tak jak powinien. Mam nadzieję,
że zmiany się spodobają. :)

pozdrawiam,
Krzysiek
--
This is the song, la la la la, Elmo song...