elmo-users

Re: [elmo-users]0.8

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users]0.8
Date: Sat, 14 Jun 2003 13:44:19 +0200

Dnia Fri, 13 Jun 2003 23:52:32 +0200, Krzysztof Gibas napisał:
> Czy spotkaliście się z sytuacją gdy przy odpowiadaniu lub forwardowaniu
> maila elmo nie wstawia 'indent string' na początku linii? Mi tak czasami się
> 2 razy na dzień robi, czasami w ogóle. Niestety nie potrafię skojarzyć tego
> z żadną akcją, dopiero 'restart' pomaga :'(

o! chyba mam taką sytuację. pojawia się to wtedy gdy: odpalam elmo, naciskam
'm',
pisze maila, zapisuje zmiany, i w oknie gdzie mogę dołączyć załączniki naciskam
'q'
a na pytanie odpowiadam 'n'. Pojawia się inbox, naciskam 'r' i teraz elmo nie
wstawia sie indent_string na początku linijki.
Testowałem chyba z 4 razy, i zawsze działało.

ps.
w poprzednim mailu namieszalem coś, bo forward nie powinien chyba wstawiać
indent_string, ale replay owszem.

pozdrawiam,
Krzysiek.
--
This is the song, la la la la, Elmo song...