elmo-users

Re: [elmo-users] niedor�beczki

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] niedoróbeczki
Date: Sun, 15 Jun 2003 00:03:50 +0200

> Pora posprzątać -- wcisłem `Delete' i trzymam, kasuje
> siÄ™ i kasuje i po skasowaniu wszystkiego siÄ™ ze..... :
> (zepsuło)

Wszystko jasne.  Być może, że błąd ze ściąganiem zniknął ponieważ
zostały wprowadzone dosyć poważne zmiany w operacjach na skrzynkach.
Właściwie to cały kod został przepisany od nowa więc powtórzenie błędu
może już nie być możliwe.

Jeśli chodzi o kasowanie, to już wiem na czym polega problem.  Zaraz
go naprawię, a na przyszłość radzę najpierw zaznaczyć te listy, które
mają być usunięte (spacją), a potem wcisnąć <del>.  Wtedy usuną się
wszystkie na raz i unika się niepotrzebnego odświeżania skrzynki.

Mam też zamiar dodać funkcję usuwającą duplikaty listów, a za chwilę
zmienię pobieranie poczty tak, żeby listy nie ściągały się
wielokrotnie podczas jednego połączenia.

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/