elmo-users

Re: [elmo-users]bug

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users]bug
Date: Sat, 21 Jun 2003 19:10:10 +0200

Dnia Sat, 21 Jun 2003 18:51:23 +0200, rzyjontko napisał:
> Przyjrzę się temu.  A ile listów masz w skrzynce?  I co robiłeś, żeby
> ten błąd wywołać?

W trashu mam: [wiadomości:1702  starych:  56]
a aby to uzyskać, wchodzę do śmietnika, i przytrzymuję przez około 5 może 10
sekund klawisz 'del'. Widać odświerzanie ekranu, jak puszczam klawisz obraz
nadal się odświerza, czasami również powiększa się liczba maili, która jest
wyświetlana na status barze, a potem już tylko zrzuca core.

> No więc to zależy od implementacji rename.  U mnie na przykład
> kasowanie w trashu działa.  Dlaczego?  Jeśli semantyka funkcji rename
> w libc jest następująca:
>   rename (a, b):
>    - zamień a na b
>    - usuń a
> to "rename (a, a)" usunie a.  I tak jest właśnie u mnie.  Ale nie musi
> być, a żaden standard tego nie opisuje więc nie można na tym polegać.

Niestety u mnie nie działa, a szkoda, bo też mi tego troszkę brakuje. :)

pozdrawiam,
Krzysiek.
--
This is the song, la la la la, Elmo song...