elmo-users

Re: [elmo-users] opr��nianiekosza

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users] opró¿nianiekosza
Date: Mon, 23 Jun 2003 20:07:55 +0200

Dnia Mon, 23 Jun 2003 15:19:37 +0200, rzyjontko napisał:
> Zaraz na cvsie wyląduje opróżnianie kosza.  Dodałem funkcję
> wrapbox_empty_trash, oraz umożliwiłem dodawanie hooków do cmd_quit,
> więc można sobie zrobić
>   hook cmd_quit wrapbox_empty_trash

Coś elmo-devel chyba jeszcez nie w pełni działa, więc piszę tutaj.
Mi osobiście brakuję jeszcze rozszerzenia funkcjonalnści
folder_delete_mail() aby w zależnośći od tego z jakiej skrzynki jest
wywołana podejmowała różną akcję, albo kasowała albo przenosiła do
trashu.

Na razie obszedłem to, pisząc sobie folder_delete_mail_permanently()
która dzieki maildir_delete() kasuje maila. Tylko że to rozwiązanie
jest troszkę na około i wymaga podbindowania osobnego klawisza.

Commitnąć i zostawić tak, czy może da się powiększyć możliwośći funkcji
folder_delete_mail()?

pozdrawiam,
Krzysiek.
--
This is the song, la la la la, Elmo song...