elmo-users

[elmo-users] valid maildir

From: Marcin Cylke
Subject: [elmo-users] valid maildir
Date: Sun, 20 Jul 2003 22:34:20 +0200

Czesc

Co do mojego poprzedniego problemu, to faktycznie pomoglo dodanie opcji
--disable-nls do ./configure. Natomiast co do linkowania z kthread, to
nic z tego. Nie dziala cos takiego... AFAIK nie ma takiej biblioteki we
FreeBSD... poprostu watki to watki.

Pojawil sie natomiast inny problem. Jak powinienem utworzy moj mailbox,
aby byl prawidlowy - czyli poprostu wymogi formatu Maildir spelnial.
Korzystalem ze sryptu elmoconf.pl, ale stworzone przezen katalogi i tak
sie nie podobaja elmo (/home... is not a valid maildir...). Sam, recznie
tworzylem - tez nic z tego.

Wedle tego co wiem i porownojac do dokumentacji to postepowalem
poprawnie, wiec nie bardzo wiem gdzie moze byc blad.

Pozdrawiam
--
|  o        | "Even if a samurai's head were to be suddenly |
| `|,  \.,o |  cut off, he should still be able to perform  |