elmo-users

ODP: [elmo-users] core_przy_odbieraniu_wiadomo=B6ci

From: rzyjontko
Subject: ODP: [elmo-users] core_przy_odbieraniu_wiadomo=B6ci
Date: Tue, 29 Jul 2003 09:43:54 +0100

> z wybranego konta odbiore przynajmniej jeden list to przy próbie
> odebrania poczty z innego/następnego konta dostaję core:

To będzie spory problem ze względu na mój brak dostępu do sieci.
Postaram się to sprawdzić i zdiagnozować, ale proszę o cierpliwość.

> commitnąć do cvs tego dzisiejszego patcha?

Tak.  Wprowadziłem już kolejne zmiany (np. Elmo się nie wysypuje przy
pustym pliku konfiguracyjnym i pustej książce adresowej), ale
potrzebuję snapshota z cvsa, żeby nie było problemów z nakładaniem
łatek.

rzyjontko