fenfire-dev

Re: [Fenfire-dev] Viikontak ainen päivitys

From: Asko Soukka
Subject: Re: [Fenfire-dev] Viikontak ainen päivitys
Date: Wed, 15 Oct 2003 00:25:22 +0300

maanantaina,  6. lokakuuta 2003 klo 09:22, Tuomas Lukka kirjoitti:
> > > Mut entäs muut? Esim. ne luokkien nimet?
> ConstructorParameter_float jne, eli suurella kirjaimella alkavaksi
> ja sanomaan, että kyse on *konstruktori*parametrista.

Ok, now there should be

        address@hidden/fenfire--humppake--0.1--patch-3

at himalia:/home/atsoukka/{archives}/

But even this patch need some tuning. I had modified Makefile (added
my own targets for my own spaces), but I didn't managed to restore it
correctly before creating patch. How hope you can live with that, when
mergin.

Actually, I feel that little annoying that I can't exclude individual
modified (configuration) files from a new patch. Or can I? And how?

[FenPDF uesr experience]

> > > "Liian suuren" = mitä tässä tapauksessa
> >
> > Riippuu tietenkin käytetystä koneesta, mutta mitä enemmän dokumentissa
> > on sivuja, sitä raskaammalta sen poijukin vaikuttaa.
>
> Mut niin kuin näppituntumaa? Onko se 10 sivua vai 10000 sivua?

I had a several documents of 40 pages and I had to move avery
transclusion to its own canvas to make FenPDF work fluently. So, a 40
page PDF document was enough to make a canvas quite heavy on 32MB
GForce2 (on my work computer).

--
Asko Soukka <address@hidden>
Connet -assistentti, Jyväskylän yliopisto

--
Connet/Virtuaaliyliopisto
Tietojenkäsittelytieteiden laitos