glms-hackers

Re: Het goede woord verkondigen op middelbare scholen.

From: gaspard
Subject: Re: Het goede woord verkondigen op middelbare scholen.
Date: Fri, 24 May 2002 15:19:12 +0200 (CEST)

On Fri, 24 May 2002, Geert Vernaeve wrote:

> Moest het niet passen in uw blokschema (of als er later nog iets
> dergelijks gebeurt): ik wil altijd wel meekomen / vervangen ...

Ge moogt gij allemaal meekomen als ge goesting hebt (of te warm :) maar ik
weet niet of dat nuttig is. Ze sprak over een halfuurtje dingen op punt
stellen. Ik veronderstel dat dat gewoon betekent herhalen wat er in de
mail staat.

Laat mij wel iets weten dat we daar allemaal tegelijkertijd toekomen :)

Mijn blokschema is logaritmisch: laatste dag helft van de cursus,
voorlaatste dag helft van de helft van de cursus, dagen daarvoor de
inleiding (behalve voor formele logica natuurlijk: daar ga ik van de
eerste dag af zeer hard werken!). Ik heb die dag examen zodat de daarop
volgende dag en een half ik alleen een inleiding moet leren :) Toch merci.

Gaspard