glms-hackers

Re: Verslag vergadering 1 lms

From: Geert Vernaeve
Subject: Re: Verslag vergadering 1 lms
Date: Tue, 28 May 2002 09:26:11 +0200 (CEST)

On Mon, 27 May 2002, Rudy Gevaert wrote:

> Hmm dat is dus heel wat minder... zie verder

Voor mijn part geef ik gerust *alle* lessen (of de cursisten het leuk
zullen vinden ... <evil sysadmin grin>)

> Hmm gingen wij niet 90 euro per 60 min vragen? Nu ja voor mij is het
> goed, hoewel dat bedrag maal 3 wel cool zou zijn *g* :)

Erhhh er staat toch  3  *7*90 ?

> Best na de examens, wnat in augustus ben ik bezig met tweede zit en dat
> boekje van overleven is ook nog niet af

In juli ben ik het grootste deel van de tijd niet beschikbaar, al de rest
is ok voor mij.

--
NEC SPE                  address@hidden                NEC METU
0496/20.14.60              address@hidden                          09/264.49.02