glms-hackers

Re: REN Oost-Vlaanderen.

From: gaspard
Subject: Re: REN Oost-Vlaanderen.
Date: Tue, 6 Aug 2002 13:11:11 +0200 (CEST)

Ik heb de verantwoordelijke van de localen nog eens dringend gevraagd om
dat in orde te brengen. Maar die is echter getrouwd begin Juli en
blijkbaar heeft die nu minder tijd :)

Probleem is dat we 100% zeker willen zijn om over het computerlocaal te
beschikken en er is ne prof die 's avonds soms durft les geven. We moeten
dus zeker weten dat die prof dat die data niet zal doen.

Ik laat zo snel mogelijk iets weten.

Gaspard