glms-hackers

Re: cvs

From: Rudy Gevaert
Subject: Re: cvs
Date: Wed, 23 Oct 2002 21:31:39 +0200

On Wed, Oct 23, 2002 at 09:05:43PM +0200, Terje Hansen wrote:
> Ik heb een key aangemaakt en die ingevuld op savannah. Alsook een
> pasphrase ingevuld.
>
> Ik probeer dat op Geert zijne site proberen uit te voeren (is 1 v/d
> mogelijkheden die op savannah staat beschreven), maar dat werkt niet.
>
>       export CVS_RSH=ssh
>       cvs -z3 address@hidden:/cvsroot/glms co glms
>
> Wat doet/betekent export?

die export dient om een variabele te euh ja te exporteren :)

> Is dit nu 1 regel, of zijn het er 2?

2. het zal ook niet werken want uw login naam is Terje, zoals op
https://savannah.nongnu.org/project/memberlist.php?group_id=2608
staat

>       terje$ cvs update
>
> cvs wordt niet herkend als commando.

heb je cvs geinstalleerd?  Ge moet de server niet laten draaien, maar
ge hebt toch zeker de client nodig :)

> Ik heb ook die config-file aangemaakt in .ssh
>
> Ik heb een tekstbestand in latex. Maar of dat al die code juist is, en of
> dat alles er in staat. Of net teveel, ik weet het niet.
>
> Ik heb \\ voor een return gebruikt, of mag dat niet?

We zullen eerst proberen uw cvs en ssh in orde te brengen.

Dus doe eerst het volgende:
1) installeer cvs en maak dat dat commando herkend wordt
2) doe dan wat er op geert zijn site staat en laat wetn of dat lukt

Rudy

--
Rudy Gevaert - address@hidden  - http://www.webworm.org
http://savannah.gnu.org/projects/glms [glms admin]

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and
the intelligent are full of doubt.
        -- Bertrand Russell