glms-hackers

[Glms-hackers] glms glms.tex

From: gazza
Subject: [Glms-hackers] glms glms.tex
Date: Thu, 31 Jul 2003 16:21:37 -0400

CVSROOT:        /cvsroot/glms
Module name:    glms
Branch:
Changes by:     gazza <address@hidden>  03/07/31 16:21:37

Modified files:
        .              : glms.tex

Log message:
        Twee dingen gedaan:

        1) stuctuur aanpassingen:

        Alle \input{files} gebeurt nu vanuit glms.tex. Dit vereiste een
herorganisatie
        van het desktop gedeelte.

        2) update van de syntax

        voor de listings package van versie 0.21 naar versie 1.0 waren de
volgende
        wijzigingen nodig:
        indent wordt xleftmargin
        labelstep wordt stepnumber
        er moet geen breaklines meer meegegeven worden bij het oproepen van
listings

        \usepackage{caption} werd vervangen door \usepackage{caption2}: caption
bestaat namelijk
        niet onder debian-unstable (ik dacht wegens licentieproblemen).
Caption2 doet het echter
        ook...

        Voor mensen die problemen hebben :-)
        Ik draai debian stable + unstable (en heb eergisteren dist-geupgraded)
        Mensen die een oudere distributie van latex draaien hebben
waarschijnlijk problemen:
        listings 1.0 kwam uit op 1 april 2002.

        Voor caption2 verwacht ik niet direkt problemen

CVSWeb URLs:
http://savannah.gnu.org/cgi-bin/viewcvs/glms/glms/glms.tex.diff?tr1=1.27&tr2=1.28&r1=text&r2=text