glms-hackers

Re: [Glms-hackers] Linuxcursus

From: Rudy Gevaert
Subject: Re: [Glms-hackers] Linuxcursus
Date: Sat, 17 Jan 2004 13:27:26 +0100

On Sat, Jan 17, 2004 at 10:22:32AM +0000, Koen Wybo wrote:

> Heb wel interesse om eraan deel te nemen. Zo kan ik de stukjes die

Ik zal kort antwoorden, wegens geen tijd voor lang antwoord omwille
van examens.

Wij (de ene meer dan de andere) vinden het vooral belangrijk om over
GNU/Linux te spreken.  Ipv Linux.  Zie
http://www.gnu.org/gnu/linux-and-gnu.html voor de reden waarom.

Alle aanpassingen aan de teksten (of nieuwe teksten) moeten hiermee
consistent zijn.

Wat betreft de LaTeX: als je het ziet zitten om de huidige cursus te
converteren zodat we LaTeX en pdfLaTeX kunnen erop loslaten, dan is
dat meer dan welkom.

Gimp etc.: dat is zeker meer dan welkom.

Over de rest, zullen de anderen (Gaspard?  Geert? Filip?) wel hun
mening geven :)

--
Rudy Gevaert                address@hidden
Web page                    http://www.webworm.org