gnuheter-dev

[Gnuheter-dev] [Bug #2370] Glömmer bort h ur kommentarerna ska visas

From: nobody
Subject: [Gnuheter-dev] [Bug #2370] Glömmer bort h ur kommentarerna ska visas
Date: Thu, 23 Jan 2003 02:05:40 -0500

=================== BUG #2370: LATEST MODIFICATIONS ==================
http://savannah.nongnu.org/bugs/?func=detailbug&bug_id=2370&group_id=2176

Changes by: Patrik Wallström <address@hidden>
Date: 2003-Jan-23 08:05 (Europe/Stockholm)

            What     | Removed                   | Added
            Severity | 5 - Major                 | 1 - Ordinary
          Resolution | None                      | Works for me

------------------ Additional Follow-up Comments ----------------------------
Kontrollera gärna att du inte följer en artikellänk via en artikel, dessa
saknar information om hur kommentarerna ska visas.

Annars bör kommentarskoden läsa cookie-innehållet och ändå visa rätt,
egentligen, men så är det inte just nu.

=================== BUG #2370: FULL BUG SNAPSHOT ===================

Submitted by: None                    Project: Gnuheter
Submitted on: 2003-Jan-22 19:00
Category:  Bug                        Severity:  1 - Ordinary
Bug Group:  None                      Resolution:  Works for me
Assigned to:  None                    Status:  Open

Original Submission:  Gnuheter verkar glömma bort hur jag valt att
kommentarerna ska visas. Jag har valt att de ska visas nästlade, och de gör de
ett tag. Men rätt som det är visar den kommentarerna trådade.

Jag använder: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.3a) Gecko/20021207
Phoenix/0.5

Follow-up Comments

Date: 2003-Jan-23 08:05             By: pawal
[...]

CC list is empty