gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] Försv unnatexter

From: Patrik Wallstrom
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Försv unnatexter
Date: Tue, 11 Feb 2003 19:40:02 +0100

On Tue, 11 Feb 2003, Jorgen Cederlof wrote:

> Jag har märkt att en del texter inte verkar finnas i databasen. Se
> t.ex.:
>
>   http://www.gnuheter.org/jcexport.php?op=diary&did=1572
>
> Är det någon bugg någonstans, eller är de manuellt bortplockade av
> någon anledning?

Det har hänt att texter, både dagboksinlägg och notiser, har raderats
av olika anledningar. Dagboksinläggen kan användaren själv radera,
artiklarna har dock raderats oftast av den anledningen att Pawlo och
jag råkat posta inkommande artiklar samtidigt, till exempel.

--
patrik_wallstrom->foodfight->address@hidden>+46-733173956
                `-> http://www.gnuheter.com/