gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] Wiki

From: Aron Boström
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Wiki
Date: Wed, 14 Jul 2004 09:31:33 +0200

måndagen den 12 juli 2004 21:10 skrev Aron Boström:
> Jag tror nog att min lilla wiki börjar bli riktigt klar nu.
>
> Testa gärna hur det fungerar.
>
> Skapa användare på http://www.forumscaniae.net/användare, lek runt med
> http://www.forumscaniae.net/wiki/sandlåda och
> http://www.forumscaniae.net/wiki/hjälp, som förklarar syntaxen.
>
> Speciellt stolt är jag över stödet för tabeller, det är dock bara någon
> timme gammalt så jag skulle uppskatta lite debugging om någon skulle få
> riktigt tradigt under sommaren. ;-)
>
> WordLinks är integrerade med Wikin nu och även kommentarer och signaturer i
> [...]

Jag har slagit på anonyma redigeringar, upphävt några buggar och lagt till ett
tiotal funktioner och uppmärkningstaggar, bara att testa och se; jag håller
på att snygga upp koden för att kunna göra en ny patch.

Spontant kan jag inte komma på en enda funktion som saknas, och jag har
minimalt "att göra"-kommentarer kvar i koden så jag tror det är moget för
inkludering i Gnuheter snart.

--
.Aron