gnumed-devel

[Gnumed-devel] Zobacz mój profil na Facebooku

From: Jacek Przybyło
Subject: [Gnumed-devel] Zobacz mój profil na Facebooku
Date: Mon, 4 May 2009 18:48:48 -0700

facebook

Zobacz mój profil na Facebooku

Witaj GNUMed!

Mam już swój profil na Facebooku, gdzie mogę umieszczać zdjęcia, filmy i informacje o wydarzeniach. Zapraszam Cię do moich znajomych i przeglądania mojego profilu. Najpierw jednak dołącz do serwisu Facebook! Po zakończeniu rejestracji Ty również będziesz mieć możliwość utworzenia własnego profilu.

Dzięki,
Jacek

Aby zarejestrować się na Facebooku, kliknij poniższy link:
http://www.facebook.com/p.php?i=842389720&k=RZA6Q3SX444M5EBCQK4YPW&r
address@hidden został zaproszony do Facebooka przez Jacek Przybyło. Jeśli nie chcesz otrzymywać takich wiadomości e-mail z serwisu Facebook w przyszłości, kliknij tutaj, aby anulować subskrypcję.
Biura serwisu Facebook są dostępne pod adresem 156 University Ave., Palo Alto, CA 94301.