gug-bg-herd

„Философски“ занима ния за GCompris

From: Yavor Doganov
Subject: „Философски“ занима ния за GCompris
Date: Wed, 09 May 2007 01:58:03 +0300

Сигурно не знаете, но отскоро започна инициатива на един от младите
членове на уеб-екипа на GNU: http:/gnu.org/kids.

Аз малко или много опонирах на тази реализация (не на идеята), защото
в общи линии според мен няма да спомогне децата дори да придобият дори
най-обща представа за какво става въпрос.  (Мога да препратя на всеки
заинтересуван писмото ми, в което съм изложил аргументите си подробно,
както и отговора на Йоаким Олсон.)

Преди време бях разговарял за занимания в GCompris с такава
насоченост.  В какъв формат мислите, че е най-удачно да бъдат?  Става
въпрос за грубо нахвърляни идеи (чисто от техническо естество) относно
заниманието; нищо конкретно.  Да може децата да се запознават и
въвеждат.  Грубо казано, идеята ми е основното (важното) съдържание от
gnu.org да им бъде представяно по опростен и смилаем начин чрез
GCompris.

Ще се радвам за коментари.