gug-bg-herd

SaaS Въпрос

From: Anton Katsarov
Subject: SaaS Въпрос
Date: Tue, 28 Apr 2009 00:12:52 +0300

Здравейте,

Тези дни ми се върти нещо в главата и не мога да си го изясня сам. Става
въпрос за Lactonica и по-точно за услуата identi.ca. Ако не знаете какво
е, това е микроблог система, която е свбоден софтуер (AGPL), подържа и
OpenMicroBloggingProtocool, което значи, че ако си иснталирате Lactonica
на ваш сървър някой от identi.ca например може да се абонира за вашите
публикации.

Та проблема ми е че все още не мога да разбера как да го примам. Като
„софтуер като услуга“ или услуга от тип сървър-клиент, като jabber
например. На практика мога да публикувам и да чета през уеб интерфейс,
xmpp, дори има и режим за Emacs.

Вие какво мислите по въпроса?

Поздрави.
--