gug-bg-herd

Re: [libtunepimp] Помощ при мигр ация libmpcdec3 -> libmpcdec6

From: Yavor Doganov
Subject: Re: [libtunepimp] Помощ при мигр ация libmpcdec3 -> libmpcdec6
Date: Fri, 22 May 2009 14:44:44 +0000

В 17:26 +0300 на 22.05.2009 (пт), Ivaylo Valkov написа:
> В C++ delete се ползва за освобождаване на паметта заделена с new.
> Операторите new и delete са нещо като функциите malloc() и free() в C.

Значи е препоръчително, даже наложително, да се чисти ds->decoder (вече
указател) с mpc_demux_exit, последвано от `delete ds', което унищожава
останалото от структурата?  Няма опасност от т.нар. "double free",
доколкото разбирам.

BTW, кръпката не е наред, но все още не знам къде е проблема.  Пробвах с
kid3 + libtunepimp компилиран спрямо libmpcdec3 + файл във формат SV7,
за който има информация в базата от данни на musicbrainz.  Открива го,
за разлика от libtunepimp с моите промени.  Всъщност приставката
${libdir}/tunepimp/mpc.tpp (където са въпросните промени) се зарежда и
активира като избереш File -> Import from MusicBrainz Fingerprint...,
така че очевидно съм си вадил грешни изводи.

(Следва мъчително изследване на проблема; всяка помощ е добре дошла...)