gug-bg-herd

Re: [vlc] Помощ при миграци я libmpcdec3 -> libmpcdec6

From: Ivaylo Valkov
Subject: Re: [vlc] Помощ при миграци я libmpcdec3 -> libmpcdec6
Date: Fri, 29 May 2009 17:12:17 +0300

На 27.05.2009 16:41, Yavor Doganov написа:
Прилагам кръпката за VLC.  Всичко си работи както се очаква, доколкото
ми е известно.  Преди да я пратя до #476375, ще се радвам някой да
тества и с двете версии на формата.
Изпробвах с файловете, които си предоставил.
Обаче забелязвам следния проблем. Файлът с версия sv7 (unt.mpc) свири, но в началото нещо изскърцва ... като бързо превъртане. При vlc без кръпки не го чувам това. Другият файл с версия sv8 не се възпроизвежда с vlc, независимо дали съм приложил кръпките. По-скоро успях веднъж да го „просвиря“ с vlc без кръпки и чрез превъртане. Чу се някакъв звук за около секудна и после нищо. Интересното всъщност, е че vlc ми извежда полезна информация при опит да отвори файла. Явно разпознава формата — изведжа ми „MUSEPACK8 Audio“. Същият файл се просвирва от mplayer. В момента имам проблем с обновяването на
дистрибуцията и не мога да изпробвам файла с totem.

Възможно е проблемът да е само при мен.