gug-bg-herd

Re: [kazehakase]: FTBFS под GNU/Hurd: mozilla.cpp:132: error: 'PATH_MAX'

From: Dimitur Kirov
Subject: Re: [kazehakase]: FTBFS под GNU/Hurd: mozilla.cpp:132: error: 'PATH_MAX' was not declared in this scope
Date: Fri, 21 Aug 2009 22:37:47 +0300

> да, но с една условност:
>
> xpcomPath = g_malloc(x);
> some_function (xpcomPath);
> strlen (xpcomPath)
>
> ако знаем, че 'some_function' не винаги променя xpcomPath, или още
> по-точно - не винаги записва \0 в него, то тогава това е bug.
>
> Ако сме сигурни, че some_function винаги записва \0 в xpcomPath, то
> тогава не е bug.
В частност:
в твоята кръпка some_function е GRE_GetGREPathWithProperties
Тя не винаги променя xpcomPath, но тогава връща резултат грешка. Затова
предложих вариант в който се проверява резултата от тази функция, преди
да се вика strlen

в кръпката за pulseaudio:
some_function е pa_get_home_dir

1. ползват собствен алокатор pa_xmalloc, за който не се знае дали сам
не слага \0. Тогава не би било bug
2. правят проверка на резултата от извикването на some_function, преди
да извикат strlen
if (!pa_get_home_dir(homedir, allocated)) {
Ако предположим, че pa_get_home_dir връща ИСТИНА единствено ако е
променила homedir (и сложила \0 накрая), то тогава това не е bug