gutopia-dev
[Top][All Lists]
Advanced

[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

[rgui-dev] "נחש צפע"


From: רשות השיגור
Subject: [rgui-dev] "נחש צפע"
Date: Wed, 9 Apr 2008 01:25:25 -0500

היום יתקיים תרגיל תקדימי, בכל רחבי הארץ, הגדול מאז ומעולם מחשש למתקפה משולבת בלתי קונבנציונלית של כמה צבאות זרים. חשוב לקרוא להפנים ולהעביר לכולם.

vSYR11_wh תרגיל חסר תקדים למתקפה כוללת היום בכל רחבי הארץ, ערוץ 2, הארץ, ידיעות, מעריב  | טילים סוריים מופנים לת"א – סוריה מתכוננת למלחמה, רון בן ישי, ידיעות אחרונות. | צה"ל: "הנ.מ. הסורי הוא מהמתקדמים בעולם", אלכס פישמן, ידיעות אחרונות  | איראן : 600 טילים מופנים למטרות אסטרטגיות ישראליות, ניסן כץ, ע' 7  | כיצד יפוצצו לכם את חגיגות ה-60, תיק דבקה  | חשש כבד מהתקפת 'פצצות מלוכלכות', אריה אגוזי, ידיעות אחרונות  | שיא באי- המוכנות למתקפה כימית, רוני סופר, ידיעות אחרונות  | אילון: הסכנה האיראנית על ישראל היא קיומית ממש, ערוץ 10  | גיוס מילואים סורי נרחב, ערוץ  |  סוריה העלתה הכוננות במערכי הטילים, הארץ  | ממחר: תרגיל העורף הכי גדול אי פעם שהתקיים בישראל, חדשות   | "עוד כוחות סורים בגבול לבנון", NRG מעריב  |  סוריה לבנון וחיזבאללה העלו כוננות לשיא, יואב יצחק, חדשות NFC


ניתוח האירועים הסנסציוניים של השבוע האחרון- הפרשן והעיתונאי דייב רוזנברג, טורנטו, תרגום:
IDEP. address@hidden  www.emet1.com

 ישראלים! לפתוח את האזניים והעיניים.

Article_Paragraph_Thumb_1806022מדינת ישראל נמצאת באיום שלא היה כמותו מעולם, קצת מעקב אחר תקשורת זרה וקולות בודדים בתקשורת הישראלית ותוכלו לשמוע את זה מתקרב בצעדי ענק. מלחמה כוללת קרובה.

תקראו לזה מלחה"ע השלישית או שתקראו לזה מושיקו  או יענקל'ה מצדי, לא משנה איך, שום דבר לא משנה את העובדה שעשרות אלפי טילים מכוונים למרכזי אוכלוסין ומרכזים אסטרטגיים מ4 מקורות שונים ומסוכנים:

איראן, חיזבאללה-לבנון, סוריה, רצועת עזה.

ועכשיו תשאלו למה הנושא נעדר מהתקשורת הישראלית? מאותה הסיבה שלא פועלים כדי לעשות משהו, פשוט כי אין מה לעשות. מתעסקים בפרשת אונס כזו או בפסטיבל אחר הכל כדי שלא תעצור לחשוב אפילו לרגע וחלילה תרגיש שבעוד שבועות ספורים אולי חודשים ספורים במקרה הטוב תפרוץ כאן מלחמה עקובה מדם שלא ידענו כמותה מעולם, גרועה יותר מן השואה.

תסריטי האימה מדברים על כיבוש של ממש על ידי שלוחי איראן או איראן עצמה ומעשי שפטים שלא יביישו את הפורגומים בתרפ"ט.

 נכון, ממרומי המאזדה 626 שלך זה נראה מופרך... ב 88 FM לא משדרים חדשות, נכון, הבורסה יותר מעניינת והטיול עם הג'יפ של החבר מעורר יותר סימפטיה.

history_israel19_a אבל חברים יקרים, כנראה שהחגיגה נגמרת... כיבוי אורות... החצוצרה אומרת שלום לכינורות. שלום ולא להתראות.  החיים המדומיינים שיצרנו לעצמנו כאן, בבטחון מוחלט בעוצם ידינו וכוחנו העלוב לא ממש מראים תוצאות. כשלון אחר כשלון והצמרת הצבאית אובדת עצות. הכסף שעשית בשיווק האחרון לא ממש יעזור לך כי הוא יהפוך לוירטואלי ברגע שהמלחמה תחל.

 החלק הבא ישמע הזוי ומנותק אבל אין לי שום עניין להתחבב עליך, רק להזהיר אותך מתוך דאגה.

כשתשמע שהדברים קורים תדע מה לעשות. עד אז תחשוב שאני משוגע או במקרה הטוב חולם- לא ממש אכפת לי. אבל כשתבין ותפנים ותראה את ההתרחשויות לנגד עיניך, תדע בדיוק מה לעשות.

 במלחמה הבאה אין לאן לברוח... יש לי חדשות גם לאלה בצמרת שהכינו מטוסים מתודלקים לברוח (ויש כאלה -למי שמכיר קצת איך הדברים בצמרת עובדים). לא יהיה לאן לברוח, יהיה שיתוק מוחלט של כל פתחי היציאה מישראל. הבריחה היחידה תהיה לבורא עולם. שמעתם? כן זה שחשבנו שנוכל להסתדר בלעדיו ברוב חוצפתנו ועזות מצחנו. עם כל מני תואנות וטענות מטופשות על נכונות המדע ואי רלונטיות התורה (כפי ששטפו לנו את המוח שנים) מי שכנה עם עצמו שיברר את הנושא לפחות באותה רצינות שהוא\היא מבררים איזו דיאטה לבחור או איזה מכונית יקנה השנה. שטיפות מוח שעקרו מאיתנו כל חלקה טובה על ידי טלויזיה ונאומים ריקים של מנהיג תורן שמבטיח שהוא יעשה את השינוי כאשר השינוי היחידי שהוא עושה זה בנפח חשבון הבנק שלו על חשבונך.

לא יהיה לאן לברוח, אלא לזעוק לשם יתברך, להתחיל בקריאת שמע מעומק הלב :"שמע ישראל י-ה-ו-ה אלוקינו י-ה-ו-ה אחד" ולאחר מכן בקשה אמיתית וכנה לשוב בתשובה שלמה. תשאל\י בודאי איך מתקרבים אל הבורא? מחפשים אותו מתוך רצון כן ואמיתי למצוא, מוכיחים לעצמנו המצאותו וקיומו בדרכים לוגיות למי שרוצה ובדרכי הסתברות לאחרים. ולו לשם העובדה שמא קיימת אמת מתחת לאפך ולא בדקת מעולם באופן רציני ושקול, מנותק מסטיגמות ודעות קדומות שפשו גם אצלנו. יש ברשת מספיק אתרים שמציעים סמינרים, הרצאות וסדנאות לידיעת הבורא ואיך לשוב בתשובה אמיתית. מתוך הכרה שכלית ובחירה מודעת. כדאי לבדוק ולחפש את הבורא כעת, לפני שתחל המלחמה שתנתק ממך את כל מכשירי החשמל החביבים עלינו כל-כך. אפשר להתחיל באתר: www.emet1.com ואפשר גם ב www.arachim.co.il או באתר שורשים, הדברות וכו' יש בשפע רק תבחר\י. דייב רוזנברג  address@hidden

משלוח הודעה זו לכל תושבי ישראל עלתה ממון רב מכספם של אנשים שאכפת להם, אשר מימנו משלוח המוני זה עמ"ן להציל אותך ואת ילדיך, להסרה מרשימת התפוצה נא ללחוץ על הבאנר למטה. תודה וסליחה.





Marzim
Begin 4 - Ramat, Hasharon 18 IS


reply via email to

[Prev in Thread] Current Thread [Next in Thread]