gutopia-dev

[rgui-dev] האביב הגיע , לפני שקונים סנדלים . .. פותרים את בעיית הפטרת ב

From: מוקד טיפול מקצועי
Subject: [rgui-dev] האביב הגיע , לפני שקונים סנדלים . .. פותרים את בעיית הפטרת בציפורן , הייעוץ חינם
Date: Thu, 8 May 2008 12:40:08 -0500

אני רוצה לשתף אתכם בחוויה שחוויתי עם משפחתי ממש עכשיו.
במהלך החורף סבלנו אני ובעלי יוסי מפטריות בציפורן הרגל  , זו אינה תופעה חדשה ובעבר הפטריות הופיעו לסירוגין , במספר אצבעות בכף הרגל.

יוסי שיהיה בריא , לא ממש מתרגש ובכל פעם שאני מאירה את הבעיה ומבקשת לדון בטיפול מקצועי למלחמה ב פטרת הציפורניים  ,הוא מהנהן בראשו ומתחיל לספר לי את "מורשת הקרב של גולני" ו "המלחמה בפטרת במוצבי לבנון" ואם רוחו טובה עליו הוא גולש לסיפורי ילדות מהקיבוץ כאשר הוא היה חקלאי.

ניסיתי לטפל בבעיה באופן עצמאי באמצעות מריחת קרמים ומשחות ודבר לא עזר , הציפורנים פשוט חולות והפטרת מתפתחת ומתעצמת בכל חודש. במהלך החורף הרגליים היו ספונות בגרביים ובנעלים ו "החגיגה הייתה בעיצומה" , אלו התנאים הטובים ביותר לצמיחה והתפתחות המחלה.

הבעיה הגדולה ביותר הייתה שגם אצל בעלי וגם אצלי נדבקו אצבעות נוספות בפטרת.
השיא היה כאשר ראיתי אצל בני גיא בן ה 12 פטרייה ראשונה בזרת רגל שמאל.

נחרדתי והחלטתי לעשות מעשה!.

ענבל חברתי משכבר הימים מכירה ויודעת כל דבר שזז בתחום הרפואי ,התייעצי איתה מה עלי לעשות ? ותשובתה הייתה חד משמעית :

עלייך לפנות לטיפול מקצועי ברשת פטרת סנטר ! זו היא הרשת הותיקה והמקצועית בתחום .
בעלת סניפים במספר אזורים בארץ ואלפי לקוחות מרוצים אשר טופלו ברשת במהלך השנים האחרונות.

פניתי ותיאמתי תור לייעוץ אבחון חינם וללא התחייבות .
האבחון היה מצוין ומיד התחלנו בטיפול משפחתי , היום לאחר תקופה קצרה ,הפטרייה אצל בני נעלמה והמצב אצלי ואצל בעלי יוסי משתפר , נראה שתוך מספר חודשים אנחנו מתגברים על הפטרת..

ביום חמישי הלכתי לקניון ורכשתי לי זוג סנדלים "אדומות אש" , עכשיו אני מוכנה שיסתכלו לי גם על הרגליים!

מכירים את הבעיה ? טפלו בה!

 טקסט זה הינו מסר פרסומי וכל קשר בינו לבין המציאות מקרי בהחלט.

לקבלת הצעה לפרסום באמצעות דיוור אלקטרוני איכותי :  לחץ כאן

להסרה מרשימת התפוצה לחצו על המעטפה המופיעה במסגרת

click here

EML For U
Zarhin St - Ind. Zone Raanana, IS 11111 IL