interlingua-gen

Re: [Interlingua-gen] Lista de parolas pro corrector orthographic

From: Ove Hanebring
Subject: Re: [Interlingua-gen] Lista de parolas pro corrector orthographic
Date: Thu, 3 Mar 2005 01:44:50 +0100

Salute,

Ecce un altere lista de parolas, iste vice multo plus longe. Illo contine omne
parolas trovate in le Grande Dictionario Svedese-Interlingua de Pian Boalt. Le
parolas ha essite excavate automaticamente ex le texto per le ingeniose Arne
Pedersen.

NOTA BEN: A causa del methodo automatic in combination con le structura
problematic del manuscripto, io non pote garantir que le lista non contine un
certe quanto de parolas svedese o nonsensic. E io sape con certitude que illo
contine un numero de parolas latin, usate in nomines de animales e plantas.

Totevia, io crede que illo sera usabile, mesmo si non perfecte.

/Ove