invoke-dev

[Invoke-dev] sociological fabricate

From: Sandy Benton
Subject: [Invoke-dev] sociological fabricate
Date: Sat, 14 Oct 2006 18:56:13 -0600

De consument is niet meer geinteresseerd in het medium waarop muziek wordt verkocht. Die mensen hebben betaald om een concert van me te zien. Wil je op je studeerkamer naar de muziek luisteren in je PC? Expect the dominoes to fall once the Cubs pick their man, but will it be Lou Piniella, Bruce Bochy or Joe Girardi? Of je die nu downloadt, koopt op CD, DVD, USB-stick of een Flash-memorycard doet niet ter zake. En hoe meer file, hoe zuiniger je rijdt.
En wie dat bedragje er niet voor over had, zou ook de DRM versie niet hebben willen kopen. Daar hebben we even onze hersens op moeten laten kraken.
DRM en kopieerbeveiliging afschaffen voor CD's is je publiek blijmaken met een dooie mus.
Ikzelf ben vader van twee mooie dochters en kan me voorstellen dat je bepaalde keuzes maakt waar je later spijt van krijgt. Ik heb nieuws voor de NVPI: de CD is dood. Wellicht leuk voor een volgende studie: al lezend viel het me ook op dat Arjan gedurende zijn onderzoek kon putten uit een enorme poel van kennis, kunde en vaardigheden binnen de blogosphere.
Vergeet toch die fysieke geluidsdragers, die business is verleden tijd. Wellicht leuk voor een volgende studie: al lezend viel het me ook op dat Arjan gedurende zijn onderzoek kon putten uit een enorme poel van kennis, kunde en vaardigheden binnen de blogosphere. Het gaat om de muziek!
Geen enkele DRM heeft ooit voorkomen dat muziek in het illegale circuit opdook, en geen enkele DRM zal dat ooit kunnen voorkomen.
En ook in de downloadmarkt is DRM een utopie. Provides the steps to edit the . DRM stelt clubs als de NVPI in staat meerdere keren te vangen voor dezelfde content.
Daar hebben we even onze hersens op moeten laten kraken.
Als dat zo is, is het dan wel opportuun om de intrinsieke kwaliteit van een uitgave te beoordelen op de mate waarin de publicist zich conformeert aan die journalistieke waarden en gedragswijzen?
Dat klinkt allemaal heel kosjer en lief - wat heet, gewoon genereus!
Vergeet toch die fysieke geluidsdragers, die business is verleden tijd. Zolang geluid hoorbaar wordt gemaakt, kun je het reproduceren en distribueren.
De consument is niet meer geinteresseerd in het medium waarop muziek wordt verkocht. Princess Pavilion - Falmouth.
Staat-ie ingesteld op Google.