k3d-dev

[K-3D dev] Hello

From: miss miss
Subject: [K-3D dev] Hello
Date: Mon, 28 Feb 2011 03:55:22 -0800 (PST)

Olá ..,
Como você está?
Meu nome é Jane. Eu sou uma mulher me deparo com o seu perfil aqui, e eu gostaria de adicionar você como meu amigo e estabelecer um relacionamento duradouro com you.You pode me encontrar no meu e-mail id. (address@hidden), por favor Se você estiver interessado em saber mais sobre mim OK? para que eu possa lhe enviar minha foto e dizer mais sobre mim. Eu vou estar à espera de ouvir de você com amor,

Yours Lovely,
Janet.
Hello ..,
How are you?
My name is Janet. I am a female I come across your profile here, and I would like to add you as my friend and to establish a long lasting relationship with you.You can meet me at my email id. (address@hidden) please If you are interested in knowing more about me OK? so I can send you my picture and tell you more about me. I'll be waiting to hear from you with love,

Yours Lovely,
Janet.