EN HESAPLI REKLAM SERViSiNiZ.. www.eservis.gen.tr

From: REKLAM SERViSi
Subject: EN HESAPLI REKLAM SERViSiNiZ.. www.eservis.gen.tr
Date: Fri, 20 Jun 2003 15:28:51 +0300

Kendi Reklamınızı Kendiniz Yapın!

Düşük maliyet ve sınırsız kullanım...

KONTROLÜ ELİNİZE ALIN..!

E-mail gönderemiyorum problemlerine son! Hazırlamış olduğumuz CD'ler içerisindeki programlar ile çok rahat ve max. performansda e-mail gönderebilirsiniz.
 Detaylar için web sayfamızı ziyaret ediniz... www.eservis.gen.tr

TR GUIDE 15 ve WORLD GUIDE 5.0 birlikte sadece 99$

Bu kampanya çok kısa bir süre için geçerlidir..

TR GUIDE 15

Bu ürünümüz Türkiye içinde 7 milyon kişiye e-mail göndermenizi sağlayacaktır.

Sınıflandırılmış 7 milyon e-mail adresi,
Full sürüm toplam 1000$ değerinde yazılımlar,
Güncelleme 10 Haziran 2003

Sadece 69$

WORLD GUIDE 5.0

Bu ürünümüz dünya genelinde 400 milyon kisiye e-mail göndermenizi saglayacaktir.

Sınıflandırılmış 400 milyon e-mail adresi,
Full sürüm toplam 1000$ değerinde yazılımlar,
Güncelleme 10 Haziran 2003

Sadece 69$

GOLD GUIDE 5.0

Bu ürünümüz 500 bin Türk firmasının detaylı (adı, açık adresi, telefonu, faxı, e-mail adresi, web adresi gibi) bilgilerinin bulunduğu bir rehberdir.

250 Ana meslek grubu ve 500 alt meslek grubuna göre hazırlandı.

Sadece 49$

Detaylı bilgi için :

0 505 309 22 69 no'lu telefonu arayabilir yada www.eservis.gen.tr adresini ziyaret edebilirsiniz..
Mail : address@hidden

Bizden email almak istemiyor ve bu rehber CD'ler içerisinden çıkarılmak istiyorsanız aşağıdaki linki tıklayınız.. Listeden çıkmak istiyorum