lilypond-user

ik loop direct vast (beginneling)

From: Katrien de Vos
Subject: ik loop direct vast (beginneling)
Date: Tue, 21 Sep 2004 17:54:39 +0200

Ik heb gehoord van jullie muziek-programma en ben er in geïnteresseerd.
De windows-versie (XP-professional) heb ik van de website uit laten installeren. Maar ik loop al bij het meest simpele testje vast. Met notepad heb ik een voorbeeld uit de tutorial genomen en opgeslagen als test.ly. Vervolgens heb ik cygwin gestart en lilypond test.ly ingevoerd. Resultaat: lilypond niet bekend (zie bijlage).
Wat die ik nu al fout. Zou ik misschien simpel op weg heolpen kunnen worden?

Met vriendelijke groet,

Jaap de Vos