SOME DIFFICULTIES

From: M.X.
Subject: SOME DIFFICULTIES
Date: Wed, 09 Mar 2011 17:21:45 +0100

Hi all,

First, I don't manage to exactly reproduce ties between separate notes
on one hand and  notes in a chord on the other hand. See the attached
picture the original score (left oval) and my attempt with the attached
code.

Second, on the right oval, I don't manage to place correctly the eighth
notes d and c after the chord g e. How can I do ?

Thanks in advance,

M.X.

--

Identifiant de ma clé publique PGP : 0x6A6EEFAC

Ce message et toutes les pièces jointes (ci-après le 'Message') sont établis à
l'intention exclusive des destinataires et les informations qui y figurent sont
strictement confidentielles. Toute utilisation de ce Message non conforme à sa
destination, toute diffusion ou toute publication totale ou partielle, est
interdite sauf autorisation expresse.