mozilla-nl-dev

Re: [Mozilla-nl-dev] 1.2.1 werkt niet lekker onder Windows

From: Aurelus
Subject: Re: [Mozilla-nl-dev] 1.2.1 werkt niet lekker onder Windows
Date: Thu, 19 Dec 2002 10:22:05 +0100

Peter Korsten heeft geschreven:
[snip]
Nee nee, het ligt zeker niet aan de vertaling.
:-)

In het chrome.rdf-bestand wroeten is niet helemaal zonder gevaar en het kwam er dus op neer dat ik Mozilla opnieuw moest installeren. Nadat ik vervolgens de XPI had geïnstalleerd werkte alles weer.
Mooi (meestal is het wel op te lossen door chrome.rdf weg te halen).

Ligt dit eraan dat Mozilla nog steeds een beetje in een experimenteerfase zit?
Wat mij betreft ligt het aan het systeem wat ze gebruiken :-(. Volgens mij kan dit systeem nooit goed werken, omdat er teveel mis kan gaan, en omdat er dan ook bijna geen oplossing mogelijk is (behalve terugspringen op Engels). Gettext (http://www.gnu.org/software/gettext) lost dit soort problemen beter op, en is ook wat efficienter (performance).

In ieder geval merci,
De rien.

--
With regards / Met groet,