mozilla-nl-dev

[Mozilla-nl-dev] mozilla 1.3 vertaling

From: Aurelus
Subject: [Mozilla-nl-dev] mozilla 1.3 vertaling
Date: 16 Mar 2003 10:39:25 -0000

Hallo allemaal
Een voorlopige vertaling van Mozilla 1.3 staat in CVS en een XPI installer
staat op http://savannah.nongnu.org/files/?group=mozilla-nl
Ik weet dat ik zelf niet de tijd zal hebben om de vertaling goed te testen,
en ik hoop dus dat anderen daarbij kunnen helpen.

Deze versie is van alpha kwaliteit (sommige dingen werken gewoon niet), en
bug reports op address@hidden zijn welkom (met volledige
foutmelding en/of beschrijving hoe te reproduceren en/of patch voor CVS).
Alvast bedankt!

--
Regards,
Aurelus (atmmdotst)          B0EE26D3C2B890D9F4AE6E3F31C469D513FFD236