mozilla-nl-dev

Re: [Mozilla-nl-dev] mozilla 1.3 nl

From: Kris Steenhaut
Subject: Re: [Mozilla-nl-dev] mozilla 1.3 nl
Date: Sun, 16 Mar 2003 13:08:10 +0100

Aurelus schreef:

> Hallo Kris
> Dat probleem ben ik ook tegen gekomen, maar omdat de vertaling verder wel
> werkt, en vooral omdat dit ook bij de Engelse pakketten staat, heb ik er
> verder niet naar gekeken. Volgens mij speelt dit probleem bij elk besturings-
> systeem. Als iemand de oorzaak kent hoor ik het graag.
>
> Werkt de vertaling verder goed onder OS/2?

Werkt dus helemaal niet. En ja, ik heb mozilla afgesloten en daarna weer
opgestart. Misschien die ik iets anders verkeerd, maar ik heb geen enkel idee
wat
het dan wel kan zijn.

Voor alle duidelijkheid, de versie hier geïnstalleerd is:

Directory of F:\Toepassingen\Internet\Netskeep\Mozzarella

15-03-03  1:00          <DIR>      0 ----  .
15-03-03  0:54     17.647.786      0 a---  mozilla-os2-1.3-installer.exe
14-03-03  0:29          <DIR>      0 ----  ..
        3 file(s)    17.647.786 bytes used

--
Groeten uit Gent,