mozilla-nl-dev

[Mozilla-nl-dev] Vertaling van Mozilla 1.7 beschikbaar

From: Martijn Ras
Subject: [Mozilla-nl-dev] Vertaling van Mozilla 1.7 beschikbaar
Date: Fri, 18 Jun 2004 14:00:23 +0200

H die Mozillanders,

Zojuist heb ik de taalpakketten voor Mozilla versie 1.7 en alle tussentijdse uitgaven op de webstek geplaatst.

Daniel (Leaf) Nunes zal ervoor zorgen dat het taalpakket dit maal wel op de officiƫle CDs worden opgenomen.

Installatiepakketten zullen door Mozila-Europe worden gemaakt, de bestanden zijn al ingestuurd maar tot nu toe hebben zij er nog niets mee gedaan. Zodra deze klaar zijn zal ik ze op de webstek van Mozilla-NL publiceren.

Mazzel,

Martijn.