mozilla-nl-users

Re: [Mozilla-nl-users] Mooi, maar

From: Martijn (MozBrowser)
Subject: Re: [Mozilla-nl-users] Mooi, maar
Date: Fri, 27 Feb 2004 19:29:55 +0100

Gerard,

Dit is vermoedelijk het resultaat van een oud profiel of niet goed werkende extensies. Als je een nieuw profiel maakt, dan is dit probleem vaak snel verholpen. Dit kun je doen door de browser te starten met de -p optie. Voer bijvoorbeeld bij Start > Uitvoeren het volgende in:

"c:\program files\firefox\firefox.exe" -p

Het handigst gaat dit door de eigenschappen van de Firefox-snelkoppeling (je hebt toch wel een snelkoppeling ?) op te vragen en deze gegevens in de Start > Uitvoeren-dialoog te kopieren. Daarna druk je op ENTER en dan moet Mozilla met een wizard komen waarmee je snel een nieuw profiel kunt aanmaken.

Vanochtend kwam ik erachter dat de schermen om een nieuw profiel aan te maken nog grotendeels in het Engels zijn. Maar ik neem aan dat ondanks dat wel zal lukken om een nieuw profiel aan te maken. Het huidige profiel heb je immers ook eens aangemaakt via soortgelijke schermen. Dat dit nog vertaald moet worden heb ik vanochtend al via de developers-mailinglijst aan Martijn doorgegeven, dus hiervan is men reeds op de hoogte.

PS: een vergelijkbaar probleem werd vanochtend ook op MozBrowser gemeld:
http://www.mozbrowser.nl/?q=node/view/377#comment

Met vriendelijke groet,

Martijn
http://mozbrowser.nl
http://mozbrowser.nl/forum (alwaar je terecht kunt met Mozilla-vragen)

Ik vind hem best mooi, alleen onderaan krijg ik rood op grijs:
<key id=key_inspectPage"key="&inspectorTask"Cmd.commandkey;"modifiers="accel.shift" commnad="Tasks:InspectPage"/>
Waar duidt dat op?

Groet,
Gerard van Beusekom