mozilla-nl-users

Re: [Mozilla-nl-users] "hulptoepassing" instellen

From: Aurelus
Subject: Re: [Mozilla-nl-users] "hulptoepassing" instellen
Date: Fri, 02 Jul 2004 11:00:13 +0200

Op vr 02-07-2004, om 00:53 schreef Paul Berendsen:
> Pieter vroeg:
>
> Ik denk dat je elders in "Voorkeuren" moet zoeken, namelijk onder "Systeem".
> ( Bewerken -> Voorkeuren -> Geavanceerd -> Systeem )
> Dan staat (onder Windows):
> "Windows dient Mozilla te gebruiken om deze soorten bestanden te openen:"
> Zorg dat in het lijstje daaronder de afbeeldingen (Jpeg, Gif, PNG, MNG)
> niet staan aangevinkt.
> Als het goed is kun je dan de volgende keer dat je vanuit Mozilla
> probeert zo´n afbeelding te openen de kans omdat bijv. met Xnview te doen.
> [...]

Ik denk dat dat alleen andersom werkt (dat Windows Mozilla als extern
programma gaat gebruiken voor die bestandssoorten). Het probleem is hier
dat Mozilla denkt "dat kan ik zelf" en dus geen ander programma wíl
gebruiken. Ik heb geen manier gevonden om dit toch handig in te stellen
(ook niet onhandig). De meest praktische oplossing is denk ik om die
bestanden eerst op te slaan, en dan vanuit Windows te openen.

Met groet,
Taco