okstraperl-allgemein

[Okstraperl-allgemein] 6 reguli de nutritie pentru un abdomen plat

From: Posh Magazine
Subject: [Okstraperl-allgemein] 6 reguli de nutritie pentru un abdomen plat
Date: Mon, 23 Apr 2012 16:10:23 +0300

Daca nu poti citi acest email da click aici.
Adauga address@hiddeneu la adresele tale, pt a fi sigur ca veti primi newsletterul in inbox. Pentru dezabonare, va rugam sa verificati josul paginii.

18 / 04 / 2012

 6 reguli de nutritie pentru un abdomen plat
6 reguli de nutritie pentru un abdomen plat
Odata cu inaintarea in varsta si ccolacelul din jurul taliei devine mai proeminent si refuza sa se dea batut in fata exercitiilor fizice sau a masajelor cu diferite creme pentru arderea grasimilor. Daca ai renuntat la viata sedentara si faci jumatate de ora de sport pe zi, ce include exercitii pentru tonifierea abdomenului si cardio ai ...

Evita alarma rosie: infometare!
Invata de la luptatorii Sumo ce sa nu mananci pentru a avea un corp suplu Contrar ...
Evita alarma rosie: infometare!
Invata sa porti corect balerinii
Desi nu sunt la fel de atragatori sau sofisticati precum pentofii cu toc, balerinii au si ei ...
Invata sa porti corect balerinii
Trucuri care pastreaza culoarea rujului
Daca ai gasit culoarea de ruj care te fascineaza, poti observa ca, uneori, atunci cand o ...
Trucuri care pastreaza culoarea rujului
10 alimente care contin antioxidanţi 10 alimente care contin antioxidanţi
Antioxidanţii sunt substanţe care se găsesc în ...
Animalele si dezvoltarea copilului Animalele si dezvoltarea copilului
Multi copii le cer parintilor, intr-o buna zi, sa le ...
Ce sa faci ca sa scapi de cosmarul
insomniilor Ce sa faci ca sa scapi de cosmarul insomniilor
In mod natural, creierul are un sistem complex de ...
Frumusete & Nutritie

Stii sa folosesti corect autobronzantul?

Andreea Esca se mentine in forma cu pilates Andreea Esca se mentine in forma cu pilates
Vedeta stirilor a fost surpinsa intr-o ipostaza sport chic pentru revista Ce se intampla doctore?, chiar de catre aparatul de fotografiat al sotului sau, Alexandre Eram. Andreea Esca a dezvaluit ca are un program condimentat cu sedinte sport regulate si mese light, conform mediafax.ro. "Cred ca aveam in jur de 60 kg, ajunsesem pana la 60 kg, si acum am intre 55 si 56. Dar conteaza foarte mult pentru ca eu sunt scunda si atunci fiecare kilogram se vede", spune ...
5 lucruri pe care nu le stiai despre Alex
Velea 5 lucruri pe care nu le stiai despre Alex Velea
Unul dintre baietii cu pectorali lucrati si tatuaje sexy a cucerit rapid publicul feminin cu cinci ani in urma si continua si fie pe val. Insa sunt cateva lucruri, din viata privata a artistului, pe care nu le stiam si pe care editorii de la showbiz le-au aflat chiar de la Alex. 1. La 9 ani, in urma unui concurs, am fost inclus intr-o trupa de copii. Concursul se numea "Trupe cu ghiozdan". 2. Am vandut haine ca sa ma intretin. 3. Am avut doar trei relatii oficiale, ...
Cum sa fii hot ca Rihanna Vrei sa fii hot ca Rihanna?
Rihanna a facut senzatie la Grammy afisand o silueta de invidiat. Pentru a-si putea mentine forma fizica, vedeta face sport de trei ori pe saptamana, timp de 25 de minute – bicicleta, alergat pe banda, coarda si sarituri combinate cu flexari a bratelor si picioarelor, conform dailymail.co.uk. Exercitiile pe care le face artista sunt usor de executat si ar putea fi facute atat acasa cat si in culise, inaintea spectacolelor. “Rihanna are o forma a corpului ...

Relatii si intimitate

Exista prietenie intre femei si barbati?

Primiti acest mesaj in urma abonarii dvs pe site-ul nostru sau printr-un site partener. Daca nu mai doriti sa primiti mesaje de la noi sau considerati ca abonarea dvs s-a produs din greseala, va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru neplacerile provocate si sa va dezabonati apasand urmatorul link:
Unsubscribe me from this list