ordbanken-diskusjon

[ordbanken] Ordbanken og den nye rettskrivinga

From: Karl Ove Hufthammer
Subject: [ordbanken] Ordbanken og den nye rettskrivinga
Date: Mon, 06 Aug 2012 21:58:18 +0200

Til orientering har eg fått beskjed om at nye fullformsordlister frå
Norsk ordbank i samsvar med den nye nynorskrettskrivinga vil vera klar
til skulestart 20. august. Eg har skal prøva å få gjeve ut ein ny
versjon av Ordbanken-programmet ikkje lenge etter.

Men med den nye reforma forsvinn også klammeformer frå fullforms-
ordlistene. Eg veit ikkje om eg skal fjerna klammeform-funksjonen frå
programmet, eller om eg skal la han vera, i tilfelle nokon vil bruka
programmet med gamle ordlister.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/