perlsgml-dev

[Perlsgml-dev] Sayýn address@hidden software.fsf.org

From: Verim . com
Subject: [Perlsgml-dev] Sayýn address@hidden software.fsf.org
Date: 15 Sep 2003 14:47:32 -0000

address@hidden
Sayın address@hidden
İş arayanlarla işverenleri buluşturan Türkiyenin en yeni insan kaynakları sitesi www.Verim.com yayına başlamıştır.

"Ne başarırsanız başarın size yardım eden biri mutlaka vardır." Athea Gibson
Verim.com olarak kariyerinizde size yardımcı olabileceğimizi umarız.

Sorularınız ve önerileriniz için aşağıdaki mail adresine yazabilirsiniz.
address@hidden

Kariyer hayatınızda başarılar dileriz.

Verim.com web sitesinde şu anda aşağıdaki iş ilanları bulunmaktadır. İlanların detaylarını okumak için ilgilendiğiniz ilanı tıklayabilirsiniz.

OgemTitiz Plastik
MÜŞTERİ TEMSİLCİSİSekreter
Rapak A.Ş.Gizli Firma
MÜŞTERİ TEMSİLCİSİSAHA SATIŞ SORUMLUSU
DankaGizli Firma
Elektirik/Elektronik Ürün Sorumlusu
Kozmosan Kozmetik A.Ş.Verim Group
Güzellik UzmanıFinansal Danışman
Necipbey KozmetikKozmosan Kozmetik A.Ş.
KİMYAGER / ECZACI (Sorumlu Teknik Eleman)TIBBİ MÜMESSİL
Kozmosan Kozmetik A.Ş.Ak Emeklilik A.Ş.
EĞİTMEN FİNANSAL DANIŞMAN
Ak Emeklilik A.Ş.Beşel Bijon A.Ş.
BAĞIMSIZ FİNANSAL DANIŞMAN YETKİLİ MUHASEBECİ
Doğan MühendislikI.M.C. Ajans
Makina Mühendisi (Pazarlama Departmanı)Fuar ve Tanıtım Host / Hostesi
Doğan MühendislikDoğan Mühendislik
Makina Teknikerleri Makina Mühendisleri
Gizli FirmaColiseum Yaşam Merkezi
UZMAN YARDIMCISI KURUMSAL İLETİŞİM SORUMLUSU
Beşel Bijon A.Ş.Beşel Bijon A.Ş.
METALURJİ MÜHENDİSLERİ MAKİNA MÜHENDİSLERİ
Verim GroupDemir Hayat Sigorta
TELEMARKETING ELEMANI Araştırma Geliştirme ve Reasürans Uzmanı

Diğer İş İlanları İçin Tıklayın

Listeden çıkmak için tıklayınız.

Yeni Üyelerimiz
Komsan Kompresör Sanayi ve Ticaret A.Ş.